İddaa Tahmin Oranları

Tahmingold Güvenilir mi?

Biliyorsunuz ki geçmişte ve bugün birçok dolandırıcı iddaa tahmin siteleri bulunmakta. Tüm bahis severlerin aklında tek bir soru var. Tahmingold güvenilir miBu sorunun cevabını bulmak aslında basit. Küçük bir araştırma sonucunda biriktirdiğim bilgileri bu yazıda paylaşacağım.
Tahmingold.com, Altunsoft Bilgi Teknolojileri Tic. Ltd. Şti. adında bir şirkete bağlı. Muhasebecime de teyit ettirdim, evet böyle bir şirket var ve Tahmingold.com bu şirkete kayıtlı gözüküyor. İnternette bilgi ararken şirketin vergi levhasına da rastladım. Ayrıca şirketin adresi, numarası ve iletişim bilgileri tamamen açık. Nerdeyse tüm firma rehberlerine kayıt olmuşlar.
Benim için güven unsuru olan konu da şu ki; hesap numaraları şirket ismine kayıtlı ticari hesap numaralarıdır. Bu da demek oluyor ki vergi veriyorlar. Ayrıca KEP adresleri var ve ETBİS kayıtları da yapılmış. Bu da demek oluyor ki bu web sitesi sürekli denetleniyor.
Son olarak sitenin şeffaf olması ve istediğinizde ulaşabilir olması beni çok şaşırttı. Ben yalandan üyeleriymiş gibi davrandım biraz gıcık ettim onları. Hemen 0850 ‘li bir numaradan müşteri temsilcisi arayıp sorunumu çözmeye çalıştı. Görüşme sonunda deneme amaçlı yaptığımı belirttim tabiki.
Yani sonuca gelirsek; Tahmingold.com kendimce yaptığım testlerden bir bir geçti. Hala Tahmingold güvenilir mi diye soruyorsanız: EVET GÜVENLİ. Tahmingold ‘a ücretsiz kayıt olmak için BURAYA tıklayınız.

Yorumlar